Bli medlem i OS

​Etter å ha innsendt innmeldingsskjemaet vil medlemskort med innbetalingsgiro bli tilsendt pr. e-post.

Medlemskap i foreningen koster kr. 1260,- pr. år for hovedmedlemmer. Vi har også en innmeldingsavgift det første året på kr. 500,- (kun hovedmedlemmer)

Husstandsmedlemmer (i samme husstand som hovedmedlem) er kontingenten kr. 525,- pr. år

Juniormedlem (inntil fylte 25 år i samme husstand) kr. 210,-.

Studentmedlemskap kr. 210,- med gyldig studiebevis.

(ingen innmeldingsavgift for familie, junior og studentmedlem)

Som medlem i foreningen kan du delta på alle regattaer som er underlagt Norges Seilforbund og selvsagt alle Oslo Seilforening regattaer, enten som skipper eller som mannskap. Du har mulighet til å delta på foreningens kurs og samlinger.

Alle som er medlem i foreningen får ansiennitet fra innmeldingsdatoen. Denne ansienniteten brukes siden for evt. tildeling av havneplass i foreningen.

VI ØNSKER DEG VELKOMMEN SOM MEDLEM!

Medlemsfordeler

Oppdatert mars 2019

Gratis på ferge til Lille Herbern ( kr. 35,- for ikke medlemmer)

Rabatterte priser på restauranten på Lille Herbern

- 20% rabatt på maling og utstyr hos Flügger, og samtidig mottar foreningen 5% støtte via Flügger andelen.

- 15% rabatt på maritime kurs som båtførerprøven, meteorologi, strøm om bord etc. fra Nautisk forlag.-

- 10% rabatt på ordinære varer hos Jernia Skillebekk

- 30% rabatt på tauverk i løpende lengder hos Jernia Skillebekk

- 20% rabatt på Helly Hansen nettbutikk, bruk rabattkoden: HHNSF20

- Spesialpris på Mercedes-Benz og Smart hos Erik Arnesen Helsfyr AS, ta kontakt med: Ronny.nordby@erikarnesen.no

- Mulighet til å søke støtte for aktive seilere (se retningslinjer under)

Retningslinjer for tildeling av støtte aktive seilere

Foreningens medlemmer kan søke Oslo Seilforening om å dekke kontingenter til deltagelse i alle mesterskap så som NM, NoM , EM og VM, samt deltagelse i Eurolymp og World Cup. Det kan videre søkes om støtte til deltagelse i spesielt anerkjente regattaer med høyt sportslig nivå. Støtten har som målsetting å fremme aktivitet og økt deltakelse i seilaser utenfor egen klubb. Støttemidlene er primært tiltenkt juniormedlemmer (inntil 25 år).

Det kan videre søkes om støtte til transport av personer og utstyr, losji og eventuelle trenerutgifter. Tildelingen av midler til disse formålene vil bli gjort ved skjønn av styret.

Dersom beløpet som ønskes dekket overstiger kr. 3.000.-, må søknaden behandles i forkant av regattaen.

Ved tildeling av beløp over kr.3.000.- kan foreningen kreve mottager for motytelser i form av reiseberetning, foredrag etc.

Søknaden må være personlig og ikke felles for ett helt lag. Det skal dog noteres for hvilket lag og med hvilke andre deltagere deltagelsen gjelder for.

Søknadene må være styret i Oslo Seilforening i hende innen 01. november det året søknaden gjelder for.

Styret vil vurdere søknader over 3.000,- forløpende. Søknader under 3.000,- behandles en gang per år innen utgangen av desember.

Medlemskveld Ulabrandhttps://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=154Medlemskveld Ulabrand2019-03-27T17:00:00Z2019-03-27T19:00:00ZKNS Seilsportsenter, UlabrandMedlemskveld med knuter - moderne spleis - softsjakler etc sammen med KNS på Ulabrand. Dette er en del av årets "vinterserie" Mer info og påmelding her: https://www.facebook.com/events/323449018242039/?event_time_id=323449031575371
Medlemskveld Ulabrand Riggtrimhttps://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=155Medlemskveld Ulabrand Riggtrim2019-04-02T16:00:00Z2019-04-02T18:00:00ZKNS Seilsportsenter, UlabrandMedlemskveld med riggtrim sammen med KNS på Ulabrand. Dette er en del av årets "vinterserie" Mer info og påmelding her: https://www.facebook.com/events/323449018242039/?event_time_id=323449031575371
Utsett av båter fra vinteropplaghttps://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=157Utsett av båter fra vinteropplag2019-04-27T08:00:00Z2019-04-27T14:00:00ZLille Herbern