Om Oslo Seilforening

Spenning og Glede

Oslo Seilforening er et idrettslag tilsluttet Norges Idrettsforbund (NIF) og følger forbundets rammeverk og reguleringer. Norges Seilforbund er videre underlagt NIF og jobber for å fremme seiling i Norge. Foreningen har en løpende og god dialog med seilforbundet for å fremme seilsport og idrett.

Oslo Seilforening har definert egen visjon, verdier og en slogan som skal definere hvem og hva vi er.

Vår visjon er: Oslo Seilforening skal være landets beste seilforening for breddeidrett, og den seilforeningen i Oslo-region alle seilere ønsker seg til.

Våre verdier er: Inkluderende – Engasjerende - Spenning & Glede

Vår slogan/slagord er: Spenning og Glede

Oslo Seilforening er opptatt av å være åpen for alle, vi har ingen toppidrettsatsing, det legges stor vekt på trivsel, miljø og samspill mellom mennesker. Våre medlemmer og besøkende skal oppleve dette hver gang de er på Lille Herbern eller deltar på regatta i foreningens regi.

Foreningen legger vekt på å være nytenkende. I nytenkende legger vi at vi skal være åpne for innspill, villig til å endre oss, villig til å prøve nye ting og villig til å tilpasse oss omgivelser i stadig endring. Lykkes vi med dette vil vi også i fremtiden være en attraktiv "møteplass" for unge og voksne som søker til det våte element.

Valgkomite

​Dersom du ønsker å være med i styret i Oslo Seilforening så ta kontakt med valgkomiteen.

Om du ellers ønsker å være mere med som dommer, trener, arrangør eller andre oppgaver, så ta kontakt med foreningen på mail: post@osloseilforening.no

Oslo Seilforening ønsker alle hjertelig velkommen til å være med på å bygge og drive foreningen fremover!

Vannsportklubbhttps://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=55Vannsportklubb2017-09-25T15:30:00Z2017-09-25T18:30:00ZLille Herbern, MarinaenVannsportklubben er for barn i foreningen mellom 6 og 12 år og er foreldredrevet, men har også to trenere fra foreningen. Mer info og påmelding her: https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=2512
OS styremøtehttps://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=68OS styremøte2017-09-25T15:30:00Z2017-09-25T18:30:00Z
Voksenseilkurs https://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=79Voksenseilkurs 2017-09-25T15:30:00Z2017-09-25T18:30:00ZLille HerbernOslo Seilforening gjentar suksessen med å holde seilkurs for voksne i Express! Dette kurset er et kurs for deg som: - Ønsker å lære å seile - Ønsker å bli så god og trygg på regler at du kan starte i regatta på egenhånd etter endt kurs Info og påmelding her: https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=2783