Bli medlemBli medlem
TerminlisteTerminliste
TrackingTracking
RestaurantRestaurant

Ny layout på våre hjemmesider

07.02.2017

Vi har nå fått en ny layout på våre hjemmesider, og noe informasjon kan derfor være flyttet litt på.

Vi er veldig takknemlige for hjelp og råd om det er noe dere føler mangler, eller informasjon dere savner eller som er feil.

Send oss gjerne en mail om dette til post@osloseilforening.no

Lille Herbern Restaurant

Restauranten på Lille Herbern er nå vinterstengt

Åpningstider i restauranten fra 1. mai:

Hverdager: 17:00 til 23:30
Helgene: 12:00 til 23:30
(kjøkkenet stenger 21:00)

Fergen til og fra Lille Herbern har følgende faste avgangstider:

Mandag - Fredag
09:00-15:00 - Hvert 30 minutt
15:00-21:00 - Hvert 15 minutt
21:00-24:00 - Hvert 30 minutt

Lørdag - Søndag
09:00-21:00 - Hvert 15 minutt
21:00-24:00 - Hvert 30 minutt

Siste fergen går 30 minutter etter stengetid på restaurant.

Vi åpner for sesongen i mai.

Siste nyheter

Velkommen til dugnad i helgenVelkommen til dugnad i helgen2017-04-27T22:00:00Z​Oslo Seilforening har en god tradisjon med dugnad, og avholder foreningens vårdugnad den siste helgen i april hvert år. I år er dette denne helgen, 29-30 april, vi holder på fra kl. 10:00 til 16:00 begge dager.
Velkommen til sesongåpningsfest søndag 30.april.Velkommen til sesongåpningsfest søndag 30.april.2017-04-20T22:00:00ZSesongåpningsfesten er dagen før årets første regatta som er Bjørvikasprinten. I år blir det litt spesielt, da det er dugnadens siste dag.
Da er vannet skrudd på og toalettanlegget åpnetDa er vannet skrudd på og toalettanlegget åpnet2017-03-23T23:00:00ZDa har vi fått koblet til nye vann og avløpskabler samt ny avløpspumpe, og nå skrudd på vann på toalettanlegget samt kranen ved A-brygga.
Nye Bryggekasser skal erstatte alle tidligere kasserNye Bryggekasser skal erstatte alle tidligere kasser2017-03-23T23:00:00ZStyret har vedtatt å fjerne alle tidligere bryggekasser og tilby nye enhetlige kasser til de som ønsker dette.
Velkommen til medlemskveld 16. marsVelkommen til medlemskveld 16. mars2017-03-12T23:00:00ZNå som skisesongen er snart over og båtsesong snart begynner, inviterer vi og vår samarbeidspartner, Best Marin Oslo, til en hyggelig medlemskveld.
Hederstegn og æresmedlemskapHederstegn og æresmedlemskap2017-03-07T23:00:00ZTILDELING AV HEDERSTEGN OG ÆRESMEDLEMSKAP
Årsmøtet flyttet til Huk Aveny 1Årsmøtet flyttet til Huk Aveny 12017-02-27T23:00:00Z​Det har dessverre kommet inn en dobbeltbooking, så Oslo Seilforenings 131. Årsmøte må flyttes til KNS, Huk Aveny 1, A-salen (hvor vi har vært de siste årene)
Gratulerer med 80 års dagen Kong Harald VGratulerer med 80 års dagen Kong Harald V2017-02-20T23:00:00ZVår kjære konge og æresmedlem fyller i dag 80 år! Vi gratulerer!!
Bli med på Seilsportsligaen 2017!Bli med på Seilsportsligaen 2017!2017-02-02T23:00:00ZOslo Seilforening skal delta i 2.divisjon og ønsker at flest mulig av foreningens medlemmer skal delta.
Innkalling til foreningens 131. årsmøte 2.mars 2017Innkalling til foreningens 131. årsmøte 2.mars 20172017-01-31T23:00:00ZInnkallelse til det 131. ordinære årsmøte Tid: Torsdag 2. mars kl. 19:00 Sted: KNS nye Seilsportsenter på Ulabrand Adresse: Bygdø Sjøbad, 0287 Oslo (til høyre ved kongsgården)
Da er ny VA kabel trukket over til Lille HerbernDa er ny VA kabel trukket over til Lille Herbern2017-01-22T23:00:00ZNye vann og avløpsledninger er nå trukket over sundet.
Mye vind og blafrende presenningerMye vind og blafrende presenninger2017-01-10T23:00:00ZMye vind og blafrende presenninger
God jul alle sammen !!God jul alle sammen !!2016-12-22T23:00:00ZDa er siste juleforberedelser gjort, og julen kan da bare komme :)
Juletilbud for store og små!Juletilbud for store og små!2016-11-30T23:00:00ZDa har desember og adventstiden kommet, og vi ønsker også i år å kunne tilby våre medlemmer å melde seg på og gi et seilkurs eller en uke på sommerleir i julegave.
Velkommen til medlemskveld hos Best Marin OsloVelkommen til medlemskveld hos Best Marin Oslo2016-11-28T23:00:00ZNå som sesongen er over for de fleste og båten pakket inn for vinteren, inviterer vi og vår samarbeidspartner Best Marin, til en hyggelig medlemskveld.

>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>
Lille Herbern >>http://www.lilleherbern.no/Lille Herbern >>

Sommerleieren seilglede 1https://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=36Sommerleieren seilglede 12017-06-26T19:00:00Z2017-06-30T20:00:00ZLille Herbern<div>Oslo Seilforening arrangerer også i år en sommerleir for alle barn og ungdommer i foreningen mellom 7 og 15 år (om du ikke allerede er medlem må du melde deg inn sammen med påmeldingen for kr. 210,-) </div><div> </div><div>26 juni 2017 starter første uke av årets sommerleirer, med skreddersydd opplegg fra våre egne trenere. </div><div>Det vil bli fokusert på seilglede, sosialisering, hygge og masse lek og moro. </div><div> </div><div>Prisen er kr. 2800,- for en ukes sommerleir, fra kl. 09:00 og 16:00 mandag til fredag inkl. lunsj. </div><div> </div><div>Det er begrenset antall plasser, så ”første mann til mølla” gjelder. </div><div> </div><div>Meld dere på her</div><div><a href="https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=2501"><font color="#0000ff">https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=2501</font></a></div>
Sommerleiren Seilglede 2https://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=42Sommerleiren Seilglede 22017-07-03T00:00:00Z2017-07-07T23:59:00ZLille Herbern<div>Oslo Seilforening arrangerer også i år en sommerleir for alle barn og ungdommer i foreningen mellom 7 og 15 år (om du ikke allerede er medlem må du melde deg inn sammen med påmeldingen for kr. 210,-) </div><div> </div><div>3 juli 2017 starter andre uke av årets sommerleirer, med skreddersydd opplegg fra våre egne trenere. </div><div>Det vil bli fokusert på seilglede, sosialisering, hygge og masse lek og moro. </div><div> </div><div>Prisen er kr. 2800,- for en ukes sommerleir, fra kl. 09:00 og 16:00 mandag til fredag inkl. lunsj. </div><div> </div><div>Det er begrenset antall plasser, så ”første mann til mølla” gjelder. </div><div> </div><div>Meld dere på her</div><div><a href="https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=2503">https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=2503</a></div>