Ungdomsgruppa
Ungdomsgruppa ble startet i 2008, og er en seilegruppe for unge mellom 13 og 18 år.

Den fokuserer mest på det å lære å seile og å ha det gøy på vannet, men man vil også kunne lære mer teknisk seiling når man er klar for det. Vi seiler primært i moderne RS Feva joller, men disponerer også RS Quest, flerskrogsbåter (Hobie Cat 16) og 29er .

For de som ønsker det så møtes vi en halvtime før vi starter 17:30 for å grille medbrakt middag og kose oss og VI avslutter kl 20:30. Er vi ekstra heldige har noen foreldre stekt vafler til oss i mellomtiden! :)

Foreningen har engasjert trenere som tar seg av opplæringen.

For å være med på ungdomsgruppa må man være medlem i foreningen, og betale en semesteravgift på kr. 1000,- pr. år
(Innmelding i foreningen kan gjøres som en del av påmeldingen, kr.210,-/år)

Vi starter opp torsdag 26. april og holder på til 21. juni på våren.

Høsten starter igjen den 23. august og holder på til 11. oktober.

Påmelding ungdomsgruppa våren 2018 her

Nyheter

Bli med på seilkurs for voksne i Express våren 2018https://osloseilforening.klubb.nif.no/Seilkurs/seilkursforvoksne/Sider/Hjem.aspxBli med på seilkurs for voksne i Express våren 2018
Da er påmeldingen til foreningens sommerleirer 2018 igang.https://osloseilforening.klubb.nif.no/Sommerleir/Sider/Hjem.aspxDa er påmeldingen til foreningens sommerleirer 2018 igang.
Værstasjon og webkamera på Lille Herbernhttps://embed.metnet.no/?dash=v3yz7xy35iVærstasjon og webkamera på Lille Herbern

Utsett av båter fra vinteropplaghttps://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=85Utsett av båter fra vinteropplag2018-04-21T00:00:00Z2018-04-22T23:59:00ZLille HerbernUtsett begge dager fra kl. 09:00 - 16:00
Dugnad på Lille Herbernhttps://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=86Dugnad på Lille Herbern2018-04-28T00:00:00Z2018-04-29T23:59:00ZLille HerbernDugnad med pølselunsj og påfølgende dugnadsmiddag kl. 10:00 - 16:00 begge dager
Bjørvikasprinten med første tirsdagsseilashttps://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=87Bjørvikasprinten med første tirsdagsseilas2018-05-01T10:00:00Z2018-05-01T11:00:00ZOperabanen / rundt øyeneEttersom 1. mai i år også er på en tirsdag vil dette også være vår første tirsdagsseilas. Det blir start kl. 12, og ingen egen tirsdagsseilas kl. 19, men Bjørvikasprinten teller i vår tirsdagsserie.

Alle nyheter

Medlemskort vil bli tilsendt pr mailMedlemskort vil bli tilsendt pr mail2018-04-17T22:00:00ZPå tross av bekreftelser fra NIF på forhånd lar det seg dessverre ikke løse å vise foreningens medlemskort i "Min Idrett" appen.
Da er vannet skrudd på!Da er vannet skrudd på!2018-04-09T22:00:00ZDa har våren meldt sin ankomst og vi har fått skrudd på vannet på kraner og toalettanlegget på øya. Vi håper å få skrudd på ute på bryggene også i løpet av uken. God vårpuss
Marianne Middelthon har gått bort.Marianne Middelthon har gått bort.2018-03-01T23:00:00ZDet er med stor sorg vi må melde at vårt kjære Æresmedlem Marianne Middelthon er død. Marianne sovnet stille inn natt til 27. februar på Stabekk Hospice etter lengre tids sykeleie.
Innkalling til foreningens 132. årsmøte - 7.mars 2018Innkalling til foreningens 132. årsmøte - 7.mars 20182018-02-05T23:00:00ZInnkalling til det 132. ordinære årsmøte i Oslo Seilforening Tid: Onsdag 7. mars kl. 19:00 Sted: KNS nye Seilsportsenter på Ulabrand Adresse: Bygdø Sjøbad, 0287 Oslo (til høyre ved kongsgården)
Utskifting av landbryggeUtskifting av landbrygge2018-01-10T23:00:00ZNeste uke starter vi arbeidene med å skifte ut bryggen på landsiden.
Ønsker du å bli seildommer eller arrangør?Ønsker du å bli seildommer eller arrangør?2017-12-20T23:00:00ZØnsker du å bli seildommer eller arrangør, eller videreutdanne deg til Dommer/arrangør II eller III? Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg videre. Krets og forbund har flere kurs nå i vinter.
OS i Seilsportsligaen 2018OS i Seilsportsligaen 20182017-12-19T23:00:00ZØnsker du å være med og representere OS i Seilsportsligaen?
Juleavslutning for OS sangkor "Vela Vocalis"Juleavslutning for OS sangkor "Vela Vocalis"2017-12-05T23:00:00ZOS sangkor Vela Vocalis hadde juleavslutning med Bacalao på Røa onsdag 29 nov 2017.
Velkommen til medlemskveld 7/12 kl. 19:00Velkommen til medlemskveld 7/12 kl. 19:002017-11-27T23:00:00Z7. desember er det medlemskveld for Oslo Seilforening i KNS sine lokaler i Huk Aveny 1, A-salen. Både medlemmer i OS og alle andre er hjertelig velkommen. Jon Amtrup fra NSF kommer og holder foredrag om Norskekysten - en eventyrlig reise
Snipp - snapp - snute...Snipp - snapp - snute...2017-11-23T23:00:00ZHei, hei! Nå er vi hjemme igjen og det har vært lit av en tur! Hjemme en måned for tidlig men for et eventyr vi har vært med på!
Emil og Daniel Tildelt Christian Radichs ÆresprisEmil og Daniel Tildelt Christian Radichs Ærespris2017-10-17T22:00:00ZVåre trenere Emil Bauck og Daniel Brandtzæg Andersen ble tildelt Christian Radichs Ærespris under den store Seilerfesten arrangert av NSF etter Mesternes Mester.
Emil og Daniel seiler StillehavetEmil og Daniel seiler Stillehavet2017-09-25T22:00:00ZTo av foreningens ungdommer og trenere, Emil Bauck og Daniel Andersen, har nå dratt avgårde på en seilas i Stillehavet fra Tonga til Bali. Vi vil legge ut bilder og reisebrev her på foreningens side så dere kan følge gutta på turen.
Velkommen til høstfest med premieutdeling fredag 29. septemberVelkommen til høstfest med premieutdeling fredag 29. september2017-09-03T22:00:00ZOgså i år blir det tradisjonell høstfest på kroa på Lille Herbern med premieutdelig, flaggseremoni, kongens skål, korsang, middag og dansemoro !
Bronse til Oslo Seilforening i NM Snipe Master!Bronse til Oslo Seilforening i NM Snipe Master!2017-08-22T22:00:00ZAnne-Line Sundal og Geir Victor Svendsen klart ikke å forsvare fjorårets seier i Snipe Master klasse, men seilte inn til bronse som var helt «innafor»..
Velkommen til NM for IF-båter 25-27/8 - 2017Velkommen til NM for IF-båter 25-27/8 - 20172017-08-16T22:00:00ZVi ønsker velkommen til NM for IF båter hos Oslo Seilforening helgen 25 - 27 august 2017