Ungdomsgruppa
Ungdomsgruppa ble startet i 2008, og er en seilegruppe for unge mellom 13 og 18 år.

Den fokuserer mest på det å lære å seile og å ha det gøy på vannet, men man vil også kunne lære mer teknisk seiling når man er klar for det. Vi seiler primært i moderne RS Feva joller, men disponerer også RS Quest, flerskrogsbåter (Hobie Cat 16) og 29er .

For de som ønsker det så møtes vi en halvtime før vi starter 17:30 for å grille medbrakt middag og kose oss og VI avslutter kl 20:30. Er vi ekstra heldige har noen foreldre stekt vafler til oss i mellomtiden! :)

Foreningen har engasjert trenere som tar seg av opplæringen.

For å være med på ungdomsgruppa må man være medlem i foreningen, og betale en semesteravgift på kr. 1000,- pr. år
(Innmelding i foreningen kan gjøres som en del av påmeldingen, kr.210,-/år)

Vi starter opp torsdag 26. april og holder på til 21. juni på våren.

Høsten starter igjen den 23. august og holder på til 11. oktober.

Påmelding høsten 2018 finner du her.

Nyheter

Bli med på seilkurs for voksne i Express våren 2018https://osloseilforening.klubb.nif.no/Seilkurs/seilkursforvoksne/Sider/Hjem.aspxBli med på seilkurs for voksne i Express våren 2018
Da er påmeldingen til foreningens sommerleirer 2018 igang.https://osloseilforening.klubb.nif.no/Sommerleir/Sider/Hjem.aspxDa er påmeldingen til foreningens sommerleirer 2018 igang.
Værstasjon og webkamera på Lille Herbernhttps://embed.metnet.no/?dash=v3yz7xy35iVærstasjon og webkamera på Lille Herbern

Alle nyheter

Nå får du 20% rabatt på Flügger maling og utstyr som medlem i Oslo SeilforeningNå får du 20% rabatt på Flügger maling og utstyr som medlem i Oslo Seilforening2018-11-05T23:00:00ZOslo Seilforening har nå blitt med i Flügger andelen, og du får som medlem 20% rabatt samtidig som OS får 5% i støtte hver gang du handler.
Velkommen til høstfest med premieutdeling fredag 28/9Velkommen til høstfest med premieutdeling fredag 28/92018-09-13T22:00:00ZInvitasjon Høstfesten 2018
Nå starter alle høstens aktiviteterNå starter alle høstens aktiviteter2018-08-16T22:00:00ZDa er sommeren på hell, og høstens kurs og aktiviteter starter opp igjen fra mandag 20. august.
Hjertelig velkommen til Sankthansaften på Lille Herbern !Hjertelig velkommen til Sankthansaften på Lille Herbern !2018-06-13T22:00:00ZTradisjonen tro har vi også i år Sankthansbål på Lille Herbern og tenner bålet som vanlig kl. 21.00 .
Gratulerer til årets klubbmestere!Gratulerer til årets klubbmestere!2018-06-12T22:00:00ZÅrets klubbmesterskap ble avholdt under Øyas dag den 2. juni i deilig sommervær!
Fortsatt ledige plasser på Sommerleiren i uke 27Fortsatt ledige plasser på Sommerleiren i uke 272018-06-11T22:00:00ZDet er fortsatt noen ledige plasser på foreningens Sommerleir i uke 27 fra 2.-6. juli
Øyas dag med klubbmesterskap 2. juni !Øyas dag med klubbmesterskap 2. juni !2018-05-27T22:00:00ZVelkommen til Øyas dag på Lille Herbern 2.juni 2018
Sesongåpningsfest!Sesongåpningsfest!2018-05-03T22:00:00ZVelkommen til hyggelig og uformell samling rundt en varm grill på marinaen lørdag 5.5!
Medlemsbevis er nå sendt ut pr mailMedlemsbevis er nå sendt ut pr mail2018-05-01T22:00:00ZOm du åpner den tilsendte mailen på din smart telefon og tar et skjermbilde av den vil du lett kunne fremvise dette når du skal med fergen, på restauranten eller handle hos en av våre samarbeidspartnere.
Velkommen til dugnad i helgenVelkommen til dugnad i helgen2018-04-23T22:00:00ZOslo Seilforening har en god tradisjon med dugnad, og avholder foreningens vårdugnad den siste helgen i april hvert år. I år er dette denne helgen, 28-29 april, vi holder på fra kl. 10:00 til 16:00 begge dager, med etterfølgende dugnadsmiddag!
Medlemskort vil bli tilsendt pr mailMedlemskort vil bli tilsendt pr mail2018-04-17T22:00:00ZPå tross av bekreftelser fra NIF på forhånd lar det seg dessverre ikke løse å vise foreningens medlemskort i "Min Idrett" appen.
Da er vannet skrudd på!Da er vannet skrudd på!2018-04-09T22:00:00ZDa har våren meldt sin ankomst og vi har fått skrudd på vannet på kraner og toalettanlegget på øya. Vi håper å få skrudd på ute på bryggene også i løpet av uken. God vårpuss
Marianne Middelthon har gått bort.Marianne Middelthon har gått bort.2018-03-01T23:00:00ZDet er med stor sorg vi må melde at vårt kjære Æresmedlem Marianne Middelthon er død. Marianne sovnet stille inn natt til 27. februar på Stabekk Hospice etter lengre tids sykeleie.
Innkalling til foreningens 132. årsmøte - 7.mars 2018Innkalling til foreningens 132. årsmøte - 7.mars 20182018-02-05T23:00:00ZInnkalling til det 132. ordinære årsmøte i Oslo Seilforening Tid: Onsdag 7. mars kl. 19:00 Sted: KNS nye Seilsportsenter på Ulabrand Adresse: Bygdø Sjøbad, 0287 Oslo (til høyre ved kongsgården)