Vannsportklubben 2018

Vannsportklubben er foreningens tilbud til de yngste medlemmene.

På vannsportklubben vil barna lære om seiling og båtliv, de vil få prøve seg ombord i en-manns og to-manns joller. Tilbudet er et såkalt lavterskel tilbud. Her skal det være enkelt å komme, være med, finne venner og ha det moro. Kostnadene for å ta del i tilbudet er svært lave og det kreves ikke annet enn at man har egen flytevest.

Foreldrene har her en sentral rolle og det forventes at alle som deltar også har med seg en voksen som sørger for trygghet, hjelp og støtte. Det er ikke noe krav om at foreldrene skal kunne noe om seiling, det har foreningen egne resurser til å bistå med.

Typiske aktiviteter som foregår på vannsportklubben er:

Seiling med foreningens Optimist, RS Feva og RS Quest joller.

Vannlek

Vannski og rumperister

Fremmøte ferdig skiftet på Lille Herbern hver kursdag kl 17.30 (felles grilling for alle med egen grillmat fra kl. 17.00) avslutning ca kl 20.30

For å være med på vannsportklubben må man være medlem i foreningen, og betale en deltakeravgift på kr. 500,- pr. vår og høst
(Innmelding i foreningen kan gjøres som en del av påmeldingen, kr.210,-/år)

Vi starter opp mandag 7. mai og holder på til 18. juni på våren.

Høsten starter vi opp igjen den 20. august og holder på til 24. september.

Påmelding vannsportklubb våren 2018 her

Nyheter

Bli med på seilkurs for voksne i Express våren 2018https://osloseilforening.klubb.nif.no/Seilkurs/seilkursforvoksne/Sider/Hjem.aspxBli med på seilkurs for voksne i Express våren 2018
Da er påmeldingen til foreningens sommerleirer 2018 igang.https://osloseilforening.klubb.nif.no/Sommerleir/Sider/Hjem.aspxDa er påmeldingen til foreningens sommerleirer 2018 igang.
Værstasjon og webkamera på Lille Herbernhttps://embed.metnet.no/?dash=v3yz7xy35iVærstasjon og webkamera på Lille Herbern

Årsmøte i Oslo Seilforeninghttps://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=83Årsmøte i Oslo Seilforening2018-03-07T18:00:00Z2018-03-07T20:00:00ZKNS - Seilsportsenteret Ulabrand, Bygdøy SjøbadÅrsmøte for Oslo Seilforenings medlemmer.

Alle nyheter

Utskifting av landbryggeUtskifting av landbrygge2018-01-10T23:00:00ZNeste uke starter vi arbeidene med å skifte ut bryggen på landsiden.
Ønsker du å bli seildommer eller arrangør?Ønsker du å bli seildommer eller arrangør?2017-12-20T23:00:00ZØnsker du å bli seildommer eller arrangør, eller videreutdanne deg til Dommer/arrangør II eller III? Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg videre. Krets og forbund har flere kurs nå i vinter.
OS i Seilsportsligaen 2018OS i Seilsportsligaen 20182017-12-19T23:00:00ZØnsker du å være med og representere OS i Seilsportsligaen?
Juleavslutning for OS sangkor "Vela Vocalis"Juleavslutning for OS sangkor "Vela Vocalis"2017-12-05T23:00:00ZOS sangkor Vela Vocalis hadde juleavslutning med Bacalao på Røa onsdag 29 nov 2017.
Velkommen til medlemskveld 7/12 kl. 19:00Velkommen til medlemskveld 7/12 kl. 19:002017-11-27T23:00:00Z7. desember er det medlemskveld for Oslo Seilforening i KNS sine lokaler i Huk Aveny 1, A-salen. Både medlemmer i OS og alle andre er hjertelig velkommen. Jon Amtrup fra NSF kommer og holder foredrag om Norskekysten - en eventyrlig reise
Snipp - snapp - snute...Snipp - snapp - snute...2017-11-23T23:00:00ZHei, hei! Nå er vi hjemme igjen og det har vært lit av en tur! Hjemme en måned for tidlig men for et eventyr vi har vært med på!
Emil og Daniel Tildelt Christian Radichs ÆresprisEmil og Daniel Tildelt Christian Radichs Ærespris2017-10-17T22:00:00ZVåre trenere Emil Bauck og Daniel Brandtzæg Andersen ble tildelt Christian Radichs Ærespris under den store Seilerfesten arrangert av NSF etter Mesternes Mester.
Emil og Daniel seiler StillehavetEmil og Daniel seiler Stillehavet2017-09-25T22:00:00ZTo av foreningens ungdommer og trenere, Emil Bauck og Daniel Andersen, har nå dratt avgårde på en seilas i Stillehavet fra Tonga til Bali. Vi vil legge ut bilder og reisebrev her på foreningens side så dere kan følge gutta på turen.
Velkommen til høstfest med premieutdeling fredag 29. septemberVelkommen til høstfest med premieutdeling fredag 29. september2017-09-03T22:00:00ZOgså i år blir det tradisjonell høstfest på kroa på Lille Herbern med premieutdelig, flaggseremoni, kongens skål, korsang, middag og dansemoro !
Bronse til Oslo Seilforening i NM Snipe Master!Bronse til Oslo Seilforening i NM Snipe Master!2017-08-22T22:00:00ZAnne-Line Sundal og Geir Victor Svendsen klart ikke å forsvare fjorårets seier i Snipe Master klasse, men seilte inn til bronse som var helt «innafor»..
Velkommen til NM for IF-båter 25-27/8 - 2017Velkommen til NM for IF-båter 25-27/8 - 20172017-08-16T22:00:00ZVi ønsker velkommen til NM for IF båter hos Oslo Seilforening helgen 25 - 27 august 2017
Seilingens dag 19. august avlystSeilingens dag 19. august avlyst2017-08-13T22:00:00ZSeilingens dag 19/8 er dessverre avlyst.
OS Sekretariat er sommerlukket fra 14/7 til 7/8OS Sekretariat er sommerlukket fra 14/7 til 7/82017-07-12T22:00:00ZSekretariatet er sommerlukket 14/7 - 7/8
Sankthans på Lille HerbernSankthans på Lille Herbern2017-06-21T22:00:00ZVelkommen til Sankthans feiring på Lille Herbern med tenning av bålet kl. 21.00
Velkommen til Øyas dag med klubbmesterskap 17/6-2017Velkommen til Øyas dag med klubbmesterskap 17/6-20172017-06-01T22:00:00ZVi vil med dette ønske alle hjertelig velkommen til øyas dag 2017 Det blir som tidligere år en dag fylt av masse aktiviteter for store og små.