Vannsportklubben

Vannsportklubben for barn fra 6 - 12 år (mandager)

Høsten 2002 startet noen foreldre i foreningen vannsportklubben, som skal være en forelderdrevet aktivitet for barna i foreningen.

Målgruppen er barn i foreningen mellom 6 og 12 år, og barna skal ha med seg en foresatt som skal være med å arrangere hver gang.

Målet for vannsportklubben er at barna skal lære seg å trives i og med vannet, lære litt om seiling og annen vannsport, og sikkerhet i forhold til båter og vann.

Klubben disponerer seilforeningens RS Feva,RS Quest, Optimistjoller, følgebåter, vannski og rumperister, og vi holder på på marinaen hvor vi også steker vafler, griller pølser, drikker saft og kaffe, eller tørker oss og får igjen varmen etter forfriskende bad.

For å være med i Vannsportklubben må man være medlem i foreningen, og betale en treningsavgift på  kr. 500,-  for våren og Kr. 500,- for høsten.

Er man ikke medlem kan man melde seg inn her under påmeldingen (Kr. 210,- i  tillegg)

Barna skal være ferdig med å spise og ha skiftet ferdig og være klare til 17:30.
Da starter vi opp og holder på til ca. 20:00

våren: 6, 13, 20, 27 mai og 3 og 17 juni.

Påmelding vannsportklubb våren 2019 her.

Nyheter

Støtt OS ved å registrere deg via denne lenken nå.https://www.norsk-tipping.no/grasrotandelen#search=976736699Støtt OS ved å registrere deg via denne lenken nå.
Bli med på seilkurs for voksne i Express våren 2019https://osloseilforening.klubb.nif.no/Seilkurs/seilkursforvoksne/Sider/Hjem.aspxBli med på seilkurs for voksne i Express våren 2019
Da er påmeldingen til foreningens sommerleirer 2019 igang.https://osloseilforening.klubb.nif.no/Sommerleir/Sider/Hjem.aspxDa er påmeldingen til foreningens sommerleirer 2019 igang.
Værstasjon og webkamera på Lille Herbernhttps://embed.metnet.no/?dash=v3yz7xy35iVærstasjon og webkamera på Lille Herbern

Medlemskveld med KNS hos CT marinehttps://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=151Medlemskveld med KNS hos CT marine2019-01-23T17:00:00Z2019-01-23T19:00:00ZKurs om strøm, ladere, sikkerhetsutstyr, AIS, VHF etc.
Årsmøte Oslo Seilforening hos KNS, Ulabrand Seilsportsenterhttps://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=152Årsmøte Oslo Seilforening hos KNS, Ulabrand Seilsportsenter2019-03-13T18:00:00Z2019-03-13T20:00:00ZUlabrand Seilsportsenter
NSF seiltinghttps://osloseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=153NSF seilting2019-03-16T00:00:00Z2019-03-17T23:59:00Z

Alle nyheter

Bli med på kurs og temakvelder sammen med KNS i vinterBli med på kurs og temakvelder sammen med KNS i vinter2019-01-07T23:00:00ZI vinter kan vi i samarbeid med KNS invitere til en hel rekke kurs og temakvelder.
GOD JUL !GOD JUL !2018-12-20T23:00:00ZGod jul og godt nytt år!
I dag er det Dags dag!I dag er det Dags dag!2018-12-13T23:00:00ZVi gratulerer Oslo Seilforenings styreformann Dag Andersen med 50 års dagen i dag 14/12-2018
Nå får du 20% rabatt på Flügger maling og utstyr som medlem i Oslo SeilforeningNå får du 20% rabatt på Flügger maling og utstyr som medlem i Oslo Seilforening2018-11-05T23:00:00ZOslo Seilforening har nå blitt med i Flügger andelen, og du får som medlem 20% rabatt samtidig som OS får 5% i støtte hver gang du handler.
Velkommen til høstfest med premieutdeling fredag 28/9Velkommen til høstfest med premieutdeling fredag 28/92018-09-13T22:00:00ZInvitasjon Høstfesten 2018
Nå starter alle høstens aktiviteterNå starter alle høstens aktiviteter2018-08-16T22:00:00ZDa er sommeren på hell, og høstens kurs og aktiviteter starter opp igjen fra mandag 20. august.
Hjertelig velkommen til Sankthansaften på Lille Herbern !Hjertelig velkommen til Sankthansaften på Lille Herbern !2018-06-13T22:00:00ZTradisjonen tro har vi også i år Sankthansbål på Lille Herbern og tenner bålet som vanlig kl. 21.00 .
Gratulerer til årets klubbmestere!Gratulerer til årets klubbmestere!2018-06-12T22:00:00ZÅrets klubbmesterskap ble avholdt under Øyas dag den 2. juni i deilig sommervær!
Fortsatt ledige plasser på Sommerleiren i uke 27Fortsatt ledige plasser på Sommerleiren i uke 272018-06-11T22:00:00ZDet er fortsatt noen ledige plasser på foreningens Sommerleir i uke 27 fra 2.-6. juli
Øyas dag med klubbmesterskap 2. juni !Øyas dag med klubbmesterskap 2. juni !2018-05-27T22:00:00ZVelkommen til Øyas dag på Lille Herbern 2.juni 2018
Sesongåpningsfest!Sesongåpningsfest!2018-05-03T22:00:00ZVelkommen til hyggelig og uformell samling rundt en varm grill på marinaen lørdag 5.5!
Medlemsbevis er nå sendt ut pr mailMedlemsbevis er nå sendt ut pr mail2018-05-01T22:00:00ZOm du åpner den tilsendte mailen på din smart telefon og tar et skjermbilde av den vil du lett kunne fremvise dette når du skal med fergen, på restauranten eller handle hos en av våre samarbeidspartnere.
Velkommen til dugnad i helgenVelkommen til dugnad i helgen2018-04-23T22:00:00ZOslo Seilforening har en god tradisjon med dugnad, og avholder foreningens vårdugnad den siste helgen i april hvert år. I år er dette denne helgen, 28-29 april, vi holder på fra kl. 10:00 til 16:00 begge dager, med etterfølgende dugnadsmiddag!
Medlemskort vil bli tilsendt pr mailMedlemskort vil bli tilsendt pr mail2018-04-17T22:00:00ZPå tross av bekreftelser fra NIF på forhånd lar det seg dessverre ikke løse å vise foreningens medlemskort i "Min Idrett" appen.