Medlemsbevis er nå sendt ut pr mail

​Bildet illustrereer et medlemsbevis fra 2016, og ser i 2018 annerledes ut.

Jan Petter Gamborg
02.05.2018
Om du åpner den tilsendte mailen på din smart telefon og tar et skjermbilde av den vil du lett kunne fremvise dette når du skal med fergen, på restauranten eller handle hos en av våre samarbeidspartnere.

(Skjermbilde tas normalt ved å  holde to knapper inne på telefonen samtidig)​

Se her for hvordan å ta skjermbilde med Iphone, Samsung eller LG. Om du har andre telefoner, forsøk å google skjermbilde og telefonens navn.

Dersom du ikke kan fremvise medlemsbeviset vil du ikke kunne kjøre gratis med fergen eller få rabatt på restauranten eller hos våre samarbeidspartnere.

Dersom du eller dine barn ikke har mottatt medlemsbeviset kan dette skyldes at vi ikke har mottatt en egen mailadresse på deg eller barnet.

Vi vil i så fall be deg oversende på mail til post@osloseilforening.no korrekt e-post adresse slik at vi kan oppdatere dette og sende ut nye medlemsbevis til dem dette gjelder.

Om du ikke har mottatt mailen eller andre nyhetsbrev fra foreningen kan dette skyldes at du aktivt har valgt å ikke motta dette. Send oss i så fall en mail om dette, så kan vi forsøke å få reaktivert deg.

Medlemskontingenten for 2018 må være betalt for at medlemskortet skal være gyldig, og det vil bli foretatt kontroller av dette.

Vi ønsker dere alle en riktig god seilsesong :)